Tuesday, December 15, 2015

Avon palette "the metallics" and "not so neutral"




 Heeej ekipa! Kako ste? Nadam se da niste prehlađeni kao ja. Ali sada je već bolje. Večeras vam tipkam o ovim dvjema ljepoticama.
Za početak da vam kažem da ja volim neutralne boje na očima. Nekako smatram da ja ne bih znala iznijeti neku jaču boju na očima, jer to jednostavno nisam ja. Dobro, paleta "the metallics" ima par tih boja ali kao što vidite njih i ne koristim, a ako i slučajno posegnem sa njima bude to onako diskretno.





 Paleta "not so neutral" je paleta koja sadrži "moje boje". Jedna od ovih sa shimerom ide na pokretni dio oka, neka od mat sjena u pregrib i ja sam spremna. E sad sto se pigmentacije sjena tiče pigmentacija im je srednja ali nadogradiva. Za bolji efekat ja pokvasim kist prije korištenja sjena sa shimerom i zadovoljna sam pigmentacijom koju dobijem. Mat sjene su takođe nadogradive. .Sjene se lako blendaju, ali se i malo truse, ma da meni to ne pravi baš veliki problem. Prije stavljanja sjene na oko malo otresem kist i to je to. Smatram da se sa ovom paletom mogu praviti odlični i dnevni i oni večernji malo jači look-ovi. Paleta sadrži 4 mat sjene i 4 sjene sa shimerom.


 
prvi red

drugi red

I druga paleta za večeras je "metallics". Ovu paletu sam zapravo kupila prvu i znam da sam ju baš koristila pogotovo prvu i petu nijansu. Onda sam kupila "not so neutral" i još neke palete i ova paleta je pala u zaborav. A nije to zaslužila. Kao i kod prve palete sama pigmentacija sjena je srednja ali takodje nadogradiva. Takođe sve sjene se lako blendaju i uopšteno lako je raditi sa njima. I ovde postoji blago trusenje ali već sam rekla da mi to nije problem. Boje se jako lijepo kombinuju i dosta kombinacija se sa njima može napraviti.

 prve 4 sjene

druge 4 sjene

Za kraj želim reći da sam jako zadovoljna ovim paleticama. Omjer cijene i kvaliteta je dobar. Jer za male pare dobijete jako dobar proizvod. I da nisam sigurna ali mislim da ova "the metalic" paleta ima u aktuelnom Avon katalogu pa bacite pogled isplati se. Mislim da sam sad sve rekla. 

I da jedna paleta sadrži 10 grama proizvoda, a druga 6 grama. Što je sasvim dovoljno jer se sjene sporo troše.

Da li vi koristite Avon proizvode?
Jeste li probale ove palete?
Kako se vama sviđaju pišite u komentarima?

Nataša, xoxo



No comments:

Post a Comment