Wednesday, December 30, 2015

Avon Extralasting kremasto sjenilo and Glimmerstic eye liner






Ćao! Danas vam donosim recenziju Avonovog kremastog sjenila i olovke. Mislim da svaka djevojka treba da ima bar jednu crnu olovku. Crna olovka se kod mnogih veže za same početke šminkanja. Ja vam danas predstavljam ovu iz Avona. Naziv nijanse je Blackest black. To je crna olovka koja se ne trwba oštriti već se jednostavno "odvrće". Sama tekstura olokve je čvrsta, a intezitet je dobar, U jednom potezu dobijate punu pigmentaciju. Kod ove olovke mi se ne sviđa to sto nije baš precizna. Tj. nije za baš tanke linije, barem ja ne uspijem sa njom precizno izvući tanku liniju. Ja ju koristim na waterline-u i za to mi je odlična. Takođe par puta sam ju koristila kao sjenu, tj. olovkom bih lagano obrubila oko i onda to izblendala. Trajnost joj je dobra, čak i na waterline-u mi se dugo zadržava dok kod nekih drugi olovki to nije slučaj.



Ovo kremasto sjenilo je prvo kremasto sjenilo koje sam probala. I odmah na prvu mi se svidjelo. Moja nijansa se zove Forever Bronze i to je zagasito smeđa nijansa. Tekstura sjenila je dovoljno kremasta, a opet sa druge strane i dosta čvrsta. Nanošenje je lagano, ali za razliku od "običnih" sjenila malo se teže blenda. Takodje kod ovog sjenila mi se svidja i to što sa njim možete napraviti kompletan makeup look. Sam intezitet boje nije isti ukoliko se sjenilo samo nanese i ako se pritom i izblenda. Tako ja kada koristim ovo sjenilo ga nanesem na pokretni dio kapka i onda kistom za blendanje uzmem jos malo sjenila i blendam ga na pregibu stapajuci sve zajedno. To je način na koji ga ja koristim. 


I za kraj swatchevi olovke i sjene na ruci.


               
                                          Jeste li vi probale ove proizvode?
                                          Kako vam se čine?
                                          Koje još Avon proizvode mi preporučujete?

Nataša xoxo

No comments:

Post a Comment