Monday, November 30, 2015

CATRICE Liquid Liner - Dating Joe Black



Helloooo! Danas vam pišem recenziju o Catrice liquid lineru u broju 01 (Dating Joe Black). Da ste me prije godinu dana pitali da li volim eyelinere moj odgovor bi sigurno bio: ne, tako su teški za nanošenje. Danas je to malo drugačije. Uz malo prakse eyeliner može postati tvoj najbolji saveznik za postizanje dobrog makeup look-a.Ja još nisam nanošenje eyelinera dovela do savršenstva ali sa ovim je to puno lakše postići.

Ovaj eyeliner ima jako preciznu i tanku četkicu pomoću koje je lako vući linije. Sam eyeliner ima izrazito crnu boju sa kojom u jednom potezu dobijate punu pigmentaciju. Takođe kod njega mi se sviđa i to što samo nakon nekoliko sekundi on postaje mat. Postojanost mu je veoma dobra. Ja često znam imati problem sa suznim očima i tada mi se na samom početku oka zna malo razmazati, ali je to veoma lako popraviti. U ostalim situacijama stoji onako kako ste ga nanijeli. Sve u svemu ovo je jedan prilično dobar eyeliner kojim sam jako zadovoljna. Eyeliner sadrži 1,7ml proizvoda što je i sasvim dovoljno. Može se naći u svim drogerijama koje prodaju Catrice proizvode. Tačnu cijenu ovog eyelinera ne znam ali znam da je ispod 10 KM. Smatram da je u ovom slučaju omjer cijene i kvaliteta samog proizvoda dobar. Ovaj eyeliner ima sve moje tople preporuke, pogotovo za početnike zbog veoma tanke četkice sa kojom je lako raditi. I za kraj jos par slika.



 Da li vi koristite eyelinere?
Napišite mi u komentarima koji je vaš omiljeni eyeliner
pa možda ga i ja odlučim isprobati?
 Do sledećeg čitanja, Nataša
XOXOXO


No comments:

Post a Comment