Sunday, December 17, 2017

Typically untypical


Heeej ekipa! Ova godina je prikraju, a ja sam od onih osoba koje uvijek prave planove, šta žele da postignu u narednoj godini. I dok pravim nove planove, sumiram i stare i gledam šta sam postigla, a šta ne. Izmedju ostalog, jedna od odluka je bila i ta da ću pokušati da nosim odjeću koju inače ne nosim, izaći iz svoje komforne zone. I stvarno sam se koliko toliko pridržavala toga. Pa sam ovog ljeta unijela i neke boje u svoju odjeću, nosila ono što inače ne bih i slično. A sad da se vratimo na ovu kombinaciju. Ovakve hlače prije nikad ne bih obukla, to nije bio moj fazon. Onda sam ih slučajno probala i zaljubila se, sad istražujem na koje sve načine mogu da se nose. I kaiš je bio nešto što ja ne nosim, steže me, nervira, moraš da ga uklopiš sa tim što nosiš i bla, bla, bla. A lutajući po Zaful-u ugledala sam ovaj kaiš (pogledajte ga ovdje) i bila u fazonu ajde da pokušam. Od kako mi je stigao nosila bih ga uz sve. Džempere, košulje, rolke, haljine... spisak je dug. I tako vam ovaj put pokazujem tipično netipičnu kombinaciju za mene. Pišite mi kako vam se svidja? Da li treba češće da se oblačim ovako?









Photo Borko

XOXO Nataša!

No comments:

Post a Comment