Tuesday, December 12, 2017

Little magic lace!


Ćao! Novi post je tu. Ovaj put vam pokazujem kako sam ja ukombinovala duks sa sajta Sammydress. Čim sam vidjela duks na sajtu morala sam ga naručiti. Jednostavo me dozivao. Tako je jednostavan, a efektan. Obučeni ste skroz jednostavno, udobno vam je, a pri tome niste "obični". Materijal je predobar, sve je super odradjeno. Čipka je tako slatka i ostavlja taj neki super efekat. Samo "krzno" je super odradjeno, mekano je i prijatno. Duks je veoma topao, što je dodatni plus, sada kada je vani prehladno.  I da dodala bih samo da ovaj duks ne bih skidala otkako sam ga dobila. Mislim da vam to govori koliko mi se svidja.
Duks pogledajte ovdje.







Da li se vama svidja duks?
Da li bi ga nosile?
pr proizvod

XOXO, Nataša!

No comments:

Post a Comment