Friday, December 15, 2017

Sparkle,sparkle!



Hej Kako ste? Ja sam malo umorna, ali uživam u pisanju ovog posta. Iskreno nestrpljivo sam iščekivala ovu haljinu. Kada mi je stigla bila sam oduševljena. I odmah sam imala ideju kako želim da ju slikam. Tako sam odlučila i da vam ju pokažem na dva načina.Prvo sam uslikala samo haljinu samostalno u svom punom sjaju, a onda sam ju slikala i sa rolkom. Mislim da je to haljinu pretvorilo u malo opušteniju kombinaciju i učinilo ju više nosivom. A sad da se vratim  na samu haljinu. Haljina je sa sajta Zaful.
Materijal haljine je lagan i rekla bih pomalo providan ali ništa strašno, pogotovo ako nosite štrample. Eh da bretele haljine se provlače kroz rupice i zapravo sami ih podešavate kako želite, što je super.
I da ovo slikanje bih nazvala definitivno zanimljivim, jer je vjetar toliko duvao da je bilo skoro pa nemoguće stati i zauzeti pozu. O tome da je bilo hladno neću ni da govorim.
Haljinu pogledajte ovdje.
Imamo i kod za popust, a to je ZFNancy.









Kako vam se svidja haljina?
Kako bi ju vi nosile?

pr proizvod
Photo Borko

XOXO Nataša!

No comments:

Post a Comment