Thursday, July 27, 2017

Zaful wishlist

Hej! Nova wish lista je tu. Mislim da svi vec znate koliko obozavam sajt Zaful. I svaki put se radujem kada treba da poručim nove stvarčice. Ovaj put kao što vidite malo sam opsjednuta prugama (ups). Nisam mogla da odolim ovim dvjema košuljicama, iako se za jednu nadam da će biti duža, pa da ju iskoristim kao haljinicu. Maslinastozelena haljinica je nešto što vrišti moje ime, volim tu boju, kroj je po mom ukusu i pogadjate MORALA sam ju naručiti! I tu sam se zaustavila ovaj put. Sad mi jedino preostaje čekanje, a to mrzim, ali dobro.
A dok ja čekam pakete vi pogledajte linkove stvarčica i počastite se dobrim šopingom!

                                                            ovdje


                                                            ovdje
             


                                                            ovdje


Kako vam se svidja moj izbor odjeće ovaj put?



XOXO Nataša!  






No comments:

Post a Comment