Wednesday, July 19, 2017

Summer vibes!


Heej! Ovih dana smo Jelena i ja baš bile vrijedne i spremamo vam puno novih postova! Odlučila sam da vam prvo pokažem ovu žutu tuniku sa Zafula (link ovdje). Dostupna je u više boja, ali sam se ja odlučila za žutu na koju sam navučena ovo ljeto! Stigla je identična kao na slici i nijansa i sve. Materijal ne mogu da opišem jer ni sama ne znam koji je (hahah), nije najprijatniji na svijetu ali je sasvim oke. Mislim da će biti super kada temperature bude malo manje. Kombinovala sam ju i na crne hlače i super je i tako. Ovu tuniku vam definitivno preporučujem, nosila sam ju par puta i svaki put sam dobila komplimente za nju. Ujedno je efektna, a opet jednostavna. Ukoliko volite takve komade odjeće onda je definitivno za vas. Po meni ovo je savršena kombinacija za šetnju i kafu sa drugaricama.









Kako se vama svidja kombinacija?
Volite li da nosite jarke boje na ljeto?

pr proizvod

XOXO Nataša!

No comments:

Post a Comment