Sunday, July 9, 2017

Silicone Makeup Sponges

Heej ekipa! Kako ste? Ljeto je tu i od ovih vrućina nista nam se ne da. Ali konačno sam se natjerala i sjela da vam napišem novi post. Ovaj put vam pišem o silikonskoj spužvici za nanošenje pudera. Priznajem bila sam jako radoznala oko ove stvarčice i čim mi je stigla morala sam ju isprobati.
Vi ju možete pogledati i naručiti:Ovdje.


U pakovanju vam dodju dvije spužvice (idealno za vas i prijateljicu) i koštaju nešto malo manje od 3$. A sad da pređem na to šta ova spužvica radi.
Namjenjena je za nanošenje tečnog pudera i korektora. I moram vam priznati prvi put kad sam nanosila puder sa njom sama sebi sam bila smješna i u fazonu kako će to nanjeti puder na lice. Pozitivno sam se iznenadila efektom. Treba vam malo više vremena da se puder lijepo stopi sa kožom, ali efekat koji dobijete meni je super. Puder na licu izgleda prirodno i jako lijepo sjedinjeno sa kožom. Još jedna stvar koja mi se svidja je što vam sa ovom spužvicom treba manje pudera nego obično zbog toga što ona ne upija ništa proizvoda. Ja sam puder nanosila tapkanjem isto kao što bih tapkala i sa blenderom. Malo je drugačiji osjećaj zbog toga što je ovo silikon i drugačija struktura, ali veoma brzo se naviknete. Ista stvar je i sa korektorom i što se tiče nanošenja i efekta na licu. Još jedna prednost je pranje. Jednostavno ju operete bez mučenja kao sa blenderom ili četkom upravo zbog upijanja proizvoda. Sve u svemu veoma zanimljiva spužvica iako sam bila skeptična oko nje pozitivno me iznenadila. Nastaviću da ju koristim, pogotovo kada imam više vremena za šminkanje. Može da se koristi i na dnevnoj bazi ukoliko imate neki osnovni makeup koji vam ne oduzima previše vremena, pa vam se neće činiti kao da se šminkate čitavu vječnost.





Stavila sam vam i slike gdje na licu imam samo puder i korektor, oboje nanešeno ovom spužvicom. Pa šta vi kažete kako vam se čini? Da li ste isprobali ovu spužvicu?





Pr proizvod

XOXO, Nataša!

No comments:

Post a Comment