Saturday, March 25, 2017

March haul

Pozdrav beauty ekipa :)
Danas vam dolazim sa novim postom a radi se o jednom malom new in postu. Ovih dana imala sam kratki pohod na DM i još par drogerija i želim da podjelim sa vama šta sam to pazarila :) Pa da krenemo :


GARNIER SKIN NATURALS MOISTURE + AQUA BOMB TISSUE MASK - jedva čekam da je probam :)


 BIOTEN SKIN MOISTURE NUTRITIVE EYE MAKE-UP REMOVER - već sam ga isprobala i odličan je. Planiram ga nastaviti kupovati jer je jako nježan i predivno miriše.



 HIMALAYA HERBALS INTENSIVE MOISTURIZING CREAM - veoma lagana kremica, fino hidrira i predivno miriše.



VALENTINA MILK PEOTEIN MAKE UP REMOVER WIPES - kupila sam ih nabrzaka ne razmišljajući. Dopadaju mi se jer su fino natopljene i nježne.



EBELIN GUMENA ČETKA ZA MASAŽU I PILING LICA - Konačno sam kupila ovo malo čudo. Probala sam ga i koristim ga isključivo za pranje četkica. Skrati mi posao duplo, definitivno sam ga trebala kupiti ranije.



BALEA MLIJEKO ZA KOSU BRESKVA I KOKOS-  I Nataša je kupila prije neki dan ovo mlijeko za kosu pa sam morala i ja da kupim i isprobam. Za sad sam ga koristila samo jednom.



B.U. GOLDEN KISS PARFUM DEODORANT NATURAL SPRAY - slatkast miris koji me privukao :)



BALEA LOVELY KRISTAL KUPKA ZA NOGE METVICA I CRVENA NARANDŽA- obzirom da sam po cijeli dan u obući, vrlo često koristim kupke za noge i soli. Nisam do sada uzimala ovu pa sam odlučila da je isprobam.



 ESSENCE LIQUID GOLD EYELINER 01 ho ho ho- iako je nova godina sada već dosta iza nas, ja sam se tek nedavno susrela sa Essence novogodišnjom kolekcijom i morala sam uzeti ovaj predivni zlatni lajner.



MANHATTAN ENDLESS STAY EYESHADOW PEN 40 Bronze Beat - odlična kako za samostalnu upotrebu tako i kao podloga na očima. Ja sam se odlučila za ovu bronzanu boju. Mislim da će biti odlična za ljeto.



ESSENCE GLITTER IN THE AIR EYEBROW POMADE PEN 01 Make your brow wow! - definitivno nikako za moje obrve jer je dosta svjetlija od mojih obrva. Planiram da eksperimentišem i probam je koristiti za konture jer je jako kremasta.



ESSENCE GLITTER IN THE AIR METALLIC EYESHADOW - boja je pun pogodak! Jedva čekam da je isprobam.



ESSENCE GLITTER IN THE AIR NAIL POLISH 04 Born to sparkle - predivna metalik zelena boja sa krupnim srebrenim gliterom. Privukao je moju pažnju i morao je biti moj :)


Da li ste probale ove proizvode? Kakva su vaša mišljenja?

                               XOXO, Jelena

No comments:

Post a Comment