Monday, April 10, 2017

Nails of the week!


Heeej! Nije me dugo bilo, ali sada sam tu sa jednim od vaših omiljenih postova. Ovo je jedan od mojih omiljenih lakova, i baš dugo sam ga gledala na policama. Riječ je o Essence laku iz colour&care kolekcije. Nijansa laka je taman po mome ukusu, svijetlija nude nijansa koja vuče na breskvastu (dobro opisi boja mi baš ne idu od ruke). Potrebna su dva sloja za puno prekrivanje i mana mu je to što već nakon dva dana počinje da spada. Ali to mu opraštam zbog predivne nijanse. Pošto kolekcija nosi naziv colour&care samo bih da kažem i to da nisam primjetila da ovaj lak njeguje nokte nešto posebno. Ali nisam to ni očekivala iskreno. Da ne bih dužila ostavljam vas da uživate u slikama i nadam se da sam vam dočarala ovu nijansu laka. I da prstenje koje vidite a slikama je sa Zaful sajta i možete ga pogledati ovdje. Košta nešto više od 1$ i meni se baš svidja mislim da je odlično za slikanje.







Jeste probale ovaj lak?
Koja nijansa laka je vaša omiljena?

XOXO, Nataša!

No comments:

Post a Comment