Thursday, November 17, 2016

Recenzija : ARTDECO MOST WANTED TO GO TREND eyeshadow palette

Pozdrav beauty ekipa! Kako ste mi danas?
Hajde malo danas da pričamo o ovoj paletici. U pitanju je Artdeco MOST WANTED TO GO TREND paleta. Iza nje stoji duga priča jer je ona definitivno nešto što sam dugo željela. Ove Artdeco palete dolaze u tri varijante. Pošto nisam nešto žena od nude boja barem što se sjenki tiče, jedino je ova varijanta privukla moju pažnju.


Ugrabila sam je na sniženju u CM poslovnicama po cijeni od 10 KM dok joj je regularna cijena 20 KM. Nakon isprobavanja definitivno stojim iza toga da bi za nju platila i full price.

Što se tiče pakovanja ona dolazi u kartonskom pakovanju na magnet i to su inače moja omiljenja pakovanja i klasično je crne boje.



U njoj dolazi osam sjenila po 1.2 grama što je sasvim ok. Međutim ono što je mene oborilo sa nogu jesu boje.




Ovo je jedno pravo osvježenje i ukoliko želite pobjeći makar malo od nude varijanti zgrabite ovu paletu jer će vam omogućiti baš to. Nudi vam toliko mogućnosti i postizanje različitih izgleda. Što se tiče samih sjena i pigmentacije mogu reći da je odlična. Sjenke se malo truse ali ne sve i ne toliko da nećete moći raditi sa njima. Postojane su na očima i fino se blendaju. Hajde da vidimo kako one izgledaju bez baze.



Međutim pravo oduševljenje i punu pigmentaciju sam postigla kada sam sjenke nanjela preko ARTDECO baze za sjenilo. Tad me je oborila sa nogu. Pošto su šimerasta svaki šimer preko ove baze se vidjeo, ostavlja bez daha.


Imate moje preporuke i ako je pronađete negdje obavezno je probajte. Da li ste je probali?

xoxo, Jelena



No comments:

Post a Comment