Friday, November 4, 2016

MAKEUP REVOLUTION - Ultra Sculp & Contour kit



Heej! Konačno je petak! Dok vam ovo tipkam sjedim u frizerskom i držim farbu na kosi. Držite fige da boja bude dobra. Danas je na redu recenzija Makeup Revolution Ultra Sculp & Contour kit. Uopšteno volim Makeup Revolution proizvode i smatram da je omjer cijene i kvaliteta odličan. Kad mi je stigao paket odmah sam se oduševila ovim proizvodom. Pogotovo zato sto nikad nisam sigurna kakav tip contour proizvoda da uzmem. Ovim sam oduševljena jer u sebi sadrži bronzer, highlighter i blusher. Sve sto je potrebno za savrsene  contoure lica.



Pakovanje je klasično plastično u crnoj boji sa zlatnim natpisom prepoznatljivim za MUR. Sa zadnje stane se nalazi naziv palete-nijansa (moja je u nijansi Ulutra Light/Medium C04), sastojci, gramaža (11g), kao i rok trajanja (12mjeseci).
Paleta ima i malo ogledalo koje dobro dodje ako trebate popraviti nešto u toku dana.


A sad da predjemo na sam proizvod.Bronzerom i highlighterom  sam oduuuševljena. Bronzer je savršene tamno smedje nijanse bez imalo narandžastog u sebi, nijansa je skoz hladna i ja takve bronzere najviše i volim. Svidja mi se i to što se jako lijepo nanosi i blenda, pigmentacija mu je odlična i treba malo obratiti pažnju prilikom nanošenja da ne bi pretjerali. Highlighter je svjetlija nijansa zlatne, veoma teška za opisati, mozda vuče malo na staro zlatno, stvarno ne znam kako drugačije da ju opišem.Daje predivan sjaj licu i on je takođe odlične pigmentacije. Uživam u korištenju ovog highlightera. I stižemo i do blushera, ja obično ne koristim blusher jer volim jači bronzer na licu pa mi se ne svidja kako to sve zajedno izgleda. Nijansa ovoga vuče na narandžastu sa sitnim shimerom i mislim da se ljeti može koristiti i kao highlighter. Ja ponekad pomješam njega i highligter i jako lijepo se uklapaju. Takodje ga koristim i kao sjenku jer sam se navukla na tu boju cigle na očima.



I za kraj da vas ne davim sa previše teksta ostavljam vas da uživate u slikama. Ovaj proizvod ima sve moje preporuke i definitivno je multifunkcionalan.
Znala sam da ću nešto zaboraviti MUR proizvode možete naručiti prekoMakeup Revolution BiH stvarno imaju odličnu ponudu (pogotovo palete sjena).




Šta vi koristite za konturisanje lica?
Koji su vaši omiljeni MUR proizvodi?
pr proizvod

XOXO Nataša!


2 comments:

  1. Meni je definitivno zapao za oko prvi put kad sam ga vidjela. Divan prozivod. Sve na jednom mjestu i sve je iskoristivo. Definitivno kupujem :)

    ReplyDelete
  2. Slazem se. Neces se pokajati ako ga kupis. 😘

    ReplyDelete