Monday, November 21, 2016

MINI NEW IN-ORIFLAME


Ćao! Dugo nismo imale New in postove, pa sam odlučila da je vrijeme za jedan Mini new in. Ovoga puta riječ je samo o Oriflame proizvodima i više sam se bazirala na preparativu. Pa da vidimo šta se to sve našlo u ovom New in-u.


Prva na redu je krema za ruke pod nazivom Charmed. Kod ove kreme me prije svega privukla ambalaža. Sva je u totalno ženskom fazonu, ljubičasta sa uzorkom cvijeća. Ovo je veliko pakovanje od 150ml. Krema je sasvim solidna i lijepo njeguje ruke. Pogotovo sad kad nam dolazi zima i važno je da njegujemo svoje ruke. Pored toga i cijena joj je povoljna što je dodatni plus. Ja mackam ruke sa njom kad god stignem ili mi padne na pamet.


A sad pored kreme za ruke treba nam i losion za tijelo. Ovaj nosi naziv Tenderly i ako se ne varam postoji i parfem u istoj kolekciji. Iskreno nisam tip osobe koja previše koristi losione za tijelo, ali svake godine sa početkom jeseni pokušavam to promjeniti, jer mi je tad koža suha i potrebna joj je veća njega. Ovaj losion ima blag miris, lako se razmazuje i brzo upija što je odlično jer mrzim onaj osjećaj kad se odjeća (čitaj: pidžama) zalijepi za mene upravo zbog losiona. Koliko se sjećam i njegova cijena je solidna. Tako da plus od mene za ovaj losion.


E sad za razliku od mazanja špricati se obožavam. I uvijek ću prije posegnuti za nekim body mist-om nego losion za tijelo. Realno brže je, a mirišeš predivno. Ovaj mist nosi naziv MISS Relax, i kod njega mi se jako svidja bočica. Takodje je i divna dekoracija na stolu za šminkanje. Dolazi u pakovanju od 75ml i ako volite često da mjenjate ove mirisne šprice ovaj je taman za vas, jer vam neće dosaditi. Cijena mu varira od kataloga do kataloga, tako da nisam sigurna koliko trenutno košta.



E sad malo dekorative. Ovoga puta su se našle samo dvije dekorativne stvari u new in-u, što je malo čudno za mene. U pitanju je maskara iz THE ONE kolekcije naziva Smokey. Maskaru nisam jos isprobala tako da nemam mišljenje o njoj. Ali ako se pokaže kao dobra sigurno će biti poseban post o njoj.


I sledeća na redu je ova olovka takodje iz THE ONE kolekcije istog naziva kao i maskara Smokey. Crna klasična olovka sa sitnim shimerom. Kako joj i sam naziv kaže mislim da će biti odlična za smokey eye. Tako da možda bude i neki makeup look sa njom na blogu.

swatch na ruci

To je to što se tiče ovog mini new in-a iz Oriflame-a! Kako vam se čini? Jeste probale neki od ovih proizvoda? Šta mi vi preporučujete da probam iz Oriflame-a?

Do sledećeg čitanja
XOXO Nataša!

No comments:

Post a Comment