Friday, October 14, 2016

POWER OF MAKEUP



Ćao! Dugo sam razmišljala da li da objavim ovaj post ili ne? Nakraju sam ipak odlučila da ga objavim. Ovim postom prije svega želim da pokažem da niko nije savršen, svi mi imamo svoje mane. Sa druge strane za većinu nas šminka je nešto što nam pomaže da se osjećamo lijepima. Da bi bili sebi lijepi moramo prihvatiti svoje mane. Ja možda nemam savršen nos, moje usne su tanke, imam malo čelo i mogla bih nabrojati još hiljadu stvari koje mi se ne svidjaju na meni, ali sa svim tim manama to sam zapravo ja. Moje mane su dio mene i vremenom sam naučila da ih prihvatim. Ja nemam problem da izađem iz kuće bez šminke, ali ako to ne moram zašto bih. Smatram da sa malo šminke svako postaje ljepši, ali sa druge strane ako poželim i puno šminke na mom licu to je moje pravo i moja stvar. Zato želim da kažem da je sasvim okej izaći i bez sminke i sa full šmikom van. Ne razumijem ljude koji komentarišu druge na osnovu izgleda, ako ti se neko ne sviđa ne moraš da ostaviš neki komentar kojim ćes ga povrjediti. Danas kad imamo toliko izbora, zar stvarno treba da gledamo koliko je neko stavio pudera, kakve su mu obrve i slično. Ako neko voli da se šminka, ko si zapravo ti da mu kažes da to ne treba da radi ili obrnuto.  Radite ono što vas čini srećnima jer kad smo srećni tada smo i najljepši. Bio je ovo dugačak uvod ali sam osjetila potrebu da vam sve ovo kažem. Sad vas ostavljam sa slikama i spiskom proizvoda koje sam koristila. Da li vam se sviđa ovakav tip posta? U komentarima mi ostavite koja strana lica vam je ljepša? Takođe u komentarima pišite i ako želite detaljnu recenziju nekog od proizvoda sa spiska! :)







SPISAK PROIZVODA
LICE:
 CATRICE HD LIQUID COVERAGE
ESSENCE SOFT TOUCH MOUSSE CONCEALER
ALVERADE DUO BRONZER
AURA HIGHLIGHTER
OBRVE:
CATRICE ABSOLUTE MATT PALETTE
OČI:
MAKEUP REVOLUTION ICONIC 1
ESSENCE LIQUID INK EYELINER
MAYBELLINE THE FALSIES PUSH UP DRAMA MASCARA
KIKO VOLUMEYES+ MASCARA
USNE:
ESSENCE LIPLINER 11 IN THE NUDE

XOXO Nataša!

No comments:

Post a Comment