Wednesday, October 19, 2016

AURA Highlighter-Satin texture






Hej! ovaj post sam dugo spremala i konačno je na blogu. Obožavam hajlajtere i ne mogu bez njih. Pored toga što ih volim koristiti navukla sam i osobe iz svog okruženja na njih. Hajlajter da taj neki novi nivo makeup-u i cijela šminka izgleda bolje sa njim. Ovaj Aurin hajlajter sam dobila na poklon za rodjendan i oduševio me. Od kad sam ga dobila najčešće posežem za njim.




Ovaj hajlajter je satin teksture u nijansi 220 Moonlight. Nijansa samog hajlajtera je veoma teška za objasniti rekla bih da je to neka rozikasto-srebrena nijansa koja se divno presijava i sam naziv nijanse je rekao sve. Pakovanje je okruglo, crno sa bijelim slovima i jako je čvrsto. Kad se otvori na jednoj strani je sam proizvod dok je na drugoj strani ogledalo. Dobije se 5gr proizvoda što je za hajlajter po meni sasvim dovoljno i nepotrošivo. Rok trajanja od otvaranja je 12 mjeseci.


Ono što mi se posebno sviđa kod ovog hajlajtera je to što je lako nadogradiv. Prvi sloj je jako suptilan i za one koji ne vole previše da "sijaju" dovoljan. Ja nisam od tih i za dnevni look stavljam dva sloja, dok za večernji nekad i tri. Da, znam stvarno volim hajlajter.  Plus mu je i to što se jako lijepo slika svi znamo koliko su nam važne instagram slike. :D Sve u svemu ovaj hajlajter ima sve moje preporuke!




swatch na ruci


Jeste i vi ljubitelj hajlajtera?
Koji je vas omiljeni hajlajter?

XOXO Nataša! 

No comments:

Post a Comment