Friday, May 20, 2016

Catrice ABSOLUTE ROSE paleta sjena



Hej ljudi! Novi post je konačno tu. Znam da nas nije bilo duže vrijeme i sve, ali smo malo izgubile inspiraciju. Srećom ponovo smo tu i ovaj put vam tipkam o Catrice Absolute Rose paleti sjena kojima sam oduševljena!


Ovo je paleta koju intezivno koristim zadnjih mjeseci.Pogotovo za dnevne varijante. Zapravo mislim da je paleta upravo za te dnevne varijante kada ne želimo previše naglašene oči. Kao što vidite najviše sam koristila treću i četvrtu nijansu. Ujedno to su mi i najljepše nijanse iz palete. Shimeraste nijanse koje su jako slične, ali ih ja najviše volim pomješati, opisala bih kao svijetlo smeđe sa primjesama roze. Prve dvije nijanse sam koristila kao highlighter ispod obrva i u unutrašnji kut oka. Predzadnja nijansu sam stavljala na pregib kapka, a smeđu u vanjski ugao oka. Ali kao što sam već rekla šajvise sam koristila treću i četvrtu, tako što ih pomješam, stavim na cijeli kapak izvučem eyeliner, stavim maskaru i to bi bilo to što se tiče očiju.



Što se tiče opisivanja nijansi to mi i ne ide baš najbolje. Sve nijanse "vuku" na neku nijansu između smeđe i roze, osim zadnje koja je između smeđe i ljubičaste sa sitnim zlatnim shimerom. Nijanse su jako fine na očima, lako se blendaju i pigmetovanost im je srednja ali se može nadograditi. Ja sam jako zadovoljna ovom paletom, ispunila je moja očekivanja i toplo ju preporučujem.


Swatcheve sam uslikala na svjetlu, u tamnom i kraj prozora da bi bolje vidjeli same nijanse, jer se razlikuju od jačine svjetlosti.



 Sa  zadnje strane palete imate karakteristike i zvanični naziv palete (010 Frankie Rose To Hollywood). Takođe imate i njihov prijedlog kako napraviti Rose look. Paleta sadrži 6g proizvoda i košta oko 10km. Mislim da je to jako pristupačna cijena i omjer cijene i kvaliteta je isti.



Da li ste probale Catrice Absolute Rose paletu?
Da li vam se sviđa?
Koja je vaša omiljena Catrice paleta?
XOXO, Nataša!

4 comments:

  1. Predivne su mi ove paletice od Catrice, ne znam koju bih prije izabrala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, ja imam i onu "All about matte" i sa njom sam isto zadovoljna :)

      Delete
  2. Imam Essencove palete, dosta su slicne :)

    ReplyDelete