Tuesday, July 12, 2016

Nails of the week!


Heeej! Kako ste? Nadam se da vam nije previše vruće. Ispiti su konačno gotovi i sad možemo uživati. Danas vam tipkam još jedan "Nails of the week"post. Nažalost ovim lakom nisam zadovoljna, a saznaćete i zašto. Pa da počnemo!


U pitanju je Delia coral lak za nokte ONE 101. Sama nijansa laka je predivna i njome sam oduševljena. Radi se o koralno crveno-narandžastoj nijansi i stvarno je prava ljetna boja. Odlična za more. Ujedno boja je i jedino što mi se sviđa kod ovog lakića. Lak se jako teško nanosi na nokte i odmah pri prvom nanosu se prave grudvice. Ja obično nanosim dva sloja laka i nekad mi se zna desiti da prvi sloj nije bio suh, kad sam nanjela drugi, pa da se jave te grudvice. Ali kod ovog laka već pri prvom potezu se javljaju grudvice i lak se vuče za četkicom. Ja sam nanijela ipak dva sloja, jer je boja sa jednim slojem bledunjava i neravnomjerno nanešena. Naravno grudvice su ostale vidljive i kada se lak osušio što se i vidi na slikama. 


Lak sam dobila na poklon pa ne znam puno o njemu, tj. ne znam kolika mu je cijena i da li je ovo malo pakovanje ili se proizvode samo u ovoj veličini. Sama ambalaža je zanimljiva jer nije ona klasična bočica i dobije se 5ml proizvoda. Lak je proizveden u Poljskoj i rok trajanja mu je 3 godine, što znači da mu nije istekao rok trajanja, pa ni to ne može biti opravdanje.

  
Pokušaću definitivno još jednom da nalakiram nokte sa njim jer je boja stvarno divna i onda ću vam javiti da li se stanje promjenilo. E da, cirkoni su neki obični koji se mogu kupiti u svakoj kineskoj radnji i sa njima sam malo "razbila" monotoniju. U komentarima mi napišite svoje mišljenje.




    Jeste li vi probale Delia lakove?
Kako se vama čine?
Koji je vaš omiljeni lak za nokte?


Nataša, XOXO

No comments:

Post a Comment