Friday, February 9, 2018

Selfie Ring Light






Ćao! Danas vam pišem o nečemu što nije usko vezano za modu i kozmetiku ali mislim da će vas definitivno zanimati. Ja sam neko ko je opsjednut selfijima (ups Nataša) i iskreno stalno se slikam. Poznata sam po tome da stalno jurim dobro svjetlo da bih napravila selfie i ne tako rijetko me prijatelji čudno gledaju kad kažem ne možemo se tu slikati vidi kakvo je svjetlo užasno. Kad sam vidjela na Rosegalu postoji ovaj kao light ring postalo je očigledno da ću ga naručiti. Kada mi je stigao nisam bila kući i prvo što sam rekla bratu je bilo ubaci baterije i isprobaj ga. Njegov odgovor je bio ti stalno neke gluposti naručuješ šta će ti ono, muško kao muško. Naravno kući nije bilo novih baterija i isprobali smo sa starim efekat je bio naah, srećom nisam lako odustajala pa sam kupila nove baterije i ostala paaaf. Idu dvije male baterije, pošto se ne razumijem u te veličine uslikala sam vam da vidite otprilike. Uglavnom imaju da se kupe kod nas!Svjetlo je odlično možete da podešavate jačinu (3 jačine) i ima onaj treptajući fazon (njega ne koristim). Ja sam zadovoljna pokazaću vam i razliku kako je kad slikam sa njim i bez njega. E da morate se spremiti i na to da će vas malo čudno gledati kad upalite svjetlo i počnete da se slikate. Neki prijatelji će vam i odbiti slikanje, čak! Ali ja ne odustajem i ova spravica je odličnaaa! Da košta nešto malo manje od 5$ i možete ju naručiti ovdje.

Sniženje povodom Valentinova pogledajte na: Valentines day sale


Upaljen na prvu jačinu

druga jačina

Najjača jačina


Slika da uporedite kako je kad slikam bez ringa i sa njim. Ovo je slikano na najslabijoj jačini. znači može da bude još svjetlije, ali ja se nekako uvijek odlučim za ovu ili eventualno drugu jačinu, sa njima mi je to nekako najprirodnije. I da slikano je naveče, znači od drugih osvjetljenja bila je obična sijalica samo. Želim naglasiti da slike nisu uredjivane, nikakvi efekti nisu dodavani, ni ti sam podešavala kontrast, osvjetljenje i ostalo kako bih vam pokazala najrealniju razliku.

Da li volite ovakve spravice?
Da li vam je ovaj post bio koristan?

pr proizvod

XOXO, Nataša!



No comments:

Post a Comment