Thursday, February 1, 2018

Jedna haljina na tri načina!

Ćao! Danas sam odlučila da vam napišem malo drugačiji post! Stigla mi je haljina sa Zaful i nažalost malena mi je, ali nisam mogla odoliti da vam ju ne pokažem. Dok ja čekam da izgub ovih par kg koje sam dobila u januaru i konačno obučem ovu haljinicu odlučila sam da vam pokažem kako bih ju ja nosila na tri načina. Prije nego što počnem želim vam reći da je materijal haljine super, izgleda isto kao i na sajtu i nadam se da ću ju moći nositi. A sad da vam pokažem kombinacije.

Haljinu pogLedajte: OVDJE
Prva kombinacija je zapravo jednostavna. Tu je naravno haljina, na koju sam dodala broš sa početnim slovom moga imena. U zadnje vrijeme obožavam ovu torbu, pa se i ona našla tu. Preko možete obući kožnu jaknu, kaput šta vi već volite. Po meni ova kombinacija je odlična za neki večernji izlazak.



Druga kombinacija je više za dnevnu varijantu, tj. može biti primjer kako ju možete nositi po danu. Ispod haljine bih obukla crnu rolku, dodala ovaj kaiš i spremna sam za kafu sa prijateljicama.



Treća kombinacija je i za dnevnu i večernju varijantu rekla bih. Preko haljine bih obukla crnu majicu i svezala ju u čvor. Ova majica ima i bisere i iscjepane rukave i po meni sve to djeluje veoma zanimljivo. Da na ovaj način haljina bih zapravo bila suknja. Crne salonke su tu da upotpune kombinaciju.



Da li vam se svidjaju ovakvi postovi?
Želite li više ovakvih kombinacija?

Kod za popust: ZFNancy
pr proizvod

XOXO, Nataša!

No comments:

Post a Comment