Monday, November 13, 2017

Recenzija - Make up revolution - GO TO HELL paleta

Pozdrav beauty ekipa!
Nakon dužeg vremena se vraćamo sa jednim beauty postom! KONAČNO sam odlučila da napišem svoje mišljene o Make up revolution GO TO HELL paleti sjenila za oči.
Od našeg prvog susreta prošlo je dobrih pola godine i već se dugo igram sa njom.
Što se samog pakovanja tiče, zaista nije ništa posebno i na "jeftinijoj" je strani. Načinjeno je od tvrde plastike, natpis palete je izrađen sa metalik pink slovima. Ne dobijate ogledalo niti aplikator. Iskreno tome ne zamjerim jer boje su ono što me je osvojilo.
Dobijate 8.5 grama proizvoda i rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja, mada mislim da kao i sve kamene proizvode ukoliko ih do tada ne potrošite možete koristiti i duže.





Sa ovom paletom sam putovala, koristila svakodnevno i sasvim sigurno je jedna od dražih u mojoj kolekciji. Da ima paleta čija su sjenila bolje kvalitete, definitivno ima, ali zaista za ovu cijenu koja je do 10€ isplati se kupiti je. Kada bih mogla napraviti paletu koja bi nosila moje ime i moj lični pečat,ovo bi bila ta jer svaka boja je baš po mom ukusu. Ja sam jedna od onih žena kojoj ako date paletu i ako u njoj nema crne boje neće biti baš najzadovoljnija. Ova paleta sadrži pregršt hladnih boja i tamnih sjenila koja su fantastična za kreirnje dramatičnijih look-ova. Takođe vam nudi i par boja poput predivne ciklama nijanse, intenzivno plave nijanse, zagasito ljubičaste, petrolej zelene boje koje su idealne za igru i mislim da nama "zelenookima" treba baš takvo nešto što će naše okice učiniti još ljepšim i zavodljivijim. Ukoliko pak volite neutralne nijanse, u nešto manjim panovima u ovoj paleti možete pronaći i takve boje.
Pigmentacija je sasvim ok kao i kod svih MUR paletica i boje su na očima zaista postojane. Najčešće ih kombinujem sa predhodno nanesenom bazom za sjenila te im na taj način produžavam blistavi izgled na očima.
Ukoliko želite da se igrate sa bojama ili želite da isprobate neke nove look-ove koje do sada niste probale, obavezno si nabavite ovu paleticu i pustite mašti na volju.




Da li ste probale neke od Make up revolution paletica? Koji su vaši favoriti?

XOXO, Jelena

No comments:

Post a Comment