Thursday, November 30, 2017

Essence - MADE TO SPARKLE - limitirana kolekcija

Pozdrav beauty ekipa :)
Tu smo sa novim postom i priznajem jedva sam čekala da vam tipkam ponovo!
Ovaj put poseban post za posebnu limitiranu kolekciju brenda Essence.
Već sam naziv kolekcije me kupio MADE TO SPARKLE! Trebam li da kažem još nešto? :)
Predivna kolekcija koja odiše prazničnim raspoloženjem, sve šljašti i govori da nam se najluđa noć u godini približava. Ne znam još šta želim da obučem baš za tu veče ali definitivno znam šta želim da koristim od make up-a :) Mislim da je ovo jedno od njihovih boljih LE izdanja, a ja sam se odlučila za ova dva proizvoda :




Prvi proizvod je highlighting & transforming prismatic paleta koja me ostavila bez daha! Dolazi u samo jednoj varijanti 01 don't let anyone ever dull your sparkle! Opet presladak naziv palete i detalji na pakovanju što je uvijek karakteristično za Essence. Multifunkcionalna paleta za sve nas koji smo "ludi" za make up-om! Ovaj proizvod možete koristiti na više načina : samostalno kao hajlajter, kao hajlajt sjenke na očima, kao toper preko ruža na usnama ili preko nekog drugog hajlajtera na licu. Nudi toliko opcija i mislim da ga je baš dobro imati u svojoj kolekciji. Čini mi se da su bili nadahnuti Kat Von D Alchemist paletom za kojom uzdišem već mjesecima, samo što je ovo naravno mnooogo pristupačnija drogerijska varijanta. Predivno izgleda kada sam je probala, stoji mi na dohvat ruke u mom make up kutku i jedva čekam da se igram sa njom!




Drugi proizvod je highlighting glow drops. Takođe dolazi u samo jednoj varijanti 01 oh, it's so glow! Dakle u pitanju je tečni hajlajter koji se nalazi u staklenom pakovanju sa pimpetom i moram priznati izgleda baš dobro! Takođe još jedan višenamjenski proizvod koji možete koristiti samostalno kao hajlajter i naglasila bih da će vam u tu namjenu dati jedan fini prirodni sjaj koji nije zasljepljujuć i idealan je za dnevne varijante. Možete ga mješati sa tečnim puderom kako bi mu dao jednu dozu sjaja i osvježio vaš ten. Mislim da ću ga u tu namjenu najviše koristiti. Takođe možete da ga pomješate i sa losionom za tijelo i date vašem dekolteu ili generalno koži blistav izgled ukoliko to želite. Proizvod ima 14 mililitara i predivno miriše što mu je plus. Da li mi je neophodan? Ne! Da li sam poželjela da ga imam čim sam ga ugledala? Definitivno, da! Jednostavno :)






Koliko često se odlučite na kupovinu proizvoda koji su u sklopu nekog limitiranog izdanja? Da li da ovakve postove pišemo češće?

XOXO, Jelena

No comments:

Post a Comment