Saturday, October 21, 2017

Midnight in the city!


Ćao! Ponvo smo tu! Ovo slikanje je po mnogo čemu bilo drugačije. Prvo, prvi put sam slikala outfit kad je već pao mrak i malo sam bila skeptična, kakve će slike biti i da li će mi se svidjeti. I na kraju se skroz pozitivno oduševila. Potom traženje lokacije je bilo malo teže, jer tvrdoglava Nataša je zamisila nešto i to tako mora biti, sreća ponekad me uspiju nagovoriti na promjenu planu! A zatim dolazimo i počinjemo slikati, a oko nas vrtić (bukvalno) i zamislite koliko im je zanimljivo bilo to što mi radimo, tako da malo malo su bili svuda oko mene. Moram priznati da to zna malo da odvuče koncentraciju i lako se izgubi kompas, jer odjednom više ne znam koju pozu sam slikala, a koju ne. Srećom slike su ispale super, i ovaj post je konačno tu! A da zaboravila sam da kažem džemper je sa Zaful i kao i uvijek oduešvljena sam. Izgleda identično kao na slici, boja je divna i već vidim da ću ga dosta nositi ove zime. Takodje dostupan je u više boja pa pogledajte na sajtu. Ono što se meni svidja je to što može da se kombinuje i ovako na suknje, a sa druge strane ide odlično i uz hlače.
Džemper pogledajte ovdje.







Kako vam se svidja ovaj džemper?

pr proizvod

XOXO Nataša!

3 comments: