Thursday, October 26, 2017

Boje jeseni!



Heeej! Kako ste? Kraj radne sedmice se konačno bliži. Iskreno ja uživam u ovoj jeseni i suncu koje je još uvijek tu! Danas sam odlučila da vam pokažem ovu oker žutu jaknu sa Zafula i crnu torbu sa Gamissa. Jako mi se svidjaju i jakna i torba i ove jeseni su moji must have komadi. Volim da se oblačim jednostavno i da svoje kombinacije upotpunim nekim upečatljiv detaljima i ova jakna mi je za to odlična. Definitivno nije nešto što nosim svaki dan, i što se može kombinovati sa svim, ali opet tako je posebna i uz malo mašte može super da se iznese. Ja ju obično i nosim u ovakvim kombinacijama gdje je sve ostalo crno i sa njom razbijam monotoniju. A sad da predjemo na torbu. Mala crna torba svima treba, pogotovo ako ima po sebi ove detalje u obliku kamenčića (treba vam vjeruj te mi). Dosta pogleda privlači i sve zanima kakvo je to kamenje po njoj. Jedina zamjerka je ta što sam mislila da će biti malo veća, samim tim i da će u nju moći stati više stvari, ali opraštam joj sve. Da ne bih više pisala ostavljam vas da pregledate slike. Uživajte u ostatku dana!
Torbu pogledajte ovdje.
Jaknu pogledajte ovdje.















Kako vam se dopada ovaj outfit?

pr proizvodi


XOXO Nataša!

3 comments: