Tuesday, September 5, 2017

White bag!


Heeej! Ponovo smo tu!
Danas sam odlučila da vam pokažem ovu bijelu torbu sa Gamiss-a. Ja sam neko ko voli torbe, i stalno ih nosim, ali malu bijelu torbu nisam imala. Jednostavno uvijek bih prije uzela crnu nego bijelu torbu i to sam morala promjeniti. Ova mi se svidjela na prvu, iako sam se iskreno dvoumila izmedju nježo roze nijanse i bijele. Na nagovor mame i prijateljice uzela sam bijelu i nisam pogriješila. Jedino mi je žao što je ljeto pri kraju pa ćuju još samo malo nositi (nekako bijele torbe volim samo ljeti).
Što se tiče kvaliteta stvarno je fino odradjena i identična je kao na sajtu, Svidja mi se i ovaj uzorak na prednjoj strani, nekako ju čini posebnom. Uz nju se dobije zlatni lanac koji može da se skida.
Jedina zamjerka je ta što je torba malo uža unutra (Kako to objasniti?). Bez problema vam stane veliki novčanik, ali ćete imati jako malo mjesta za ostale stvari. Rešenje je manji novčanik znam, ali za mene je to još neuspjela misija, a opet to je već do mene!
Sve u svemu jako fina i kvalitetna torba koja će upotpuniti vaš outfit. Imate moje preporuke!
Torbu pogledajte ovdje.








Kakve torbe vi volite?
Kako vam se svidja ova?
pr proizvod

XOXO Nataša!

No comments:

Post a Comment