Sunday, September 3, 2017

Summer sunset!


Ćao! Kako ste mi? Danas vam tipkam još jedan post o ovoj dugoj haljini sa sajta Gamiss. Čitvo ljeto sam ju gledala po sajtovima i konačno sam odlučila da ju naručim i nisam se pokajala. Istina moram ju odnjeti kod krojačice da mi skrati malo izrez koji ide skroz visoko, ali sam to uspjela popraviti za slikanje. Materijal haljine je malo i providan, ali uoliko nosite veš u boji kože ništa se neće vidjeti :D, a i to se može rješiti kod krojačice stavljanjem podstave.
Osim tih sitnica haljina izgleda divno i ne možete da ju ne primjetite, a i cijena joj je skroz povoljna. Haljinu pogledajte ovdje.
Ovaj put sam se odlučila za malo drugačije slike, pa mi recite kako vam se i to dopada? Fotograf je kao i uvijek bio Photo Borko!



















 XOXO, Nataša!



No comments:

Post a Comment