Saturday, February 25, 2017

GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK 17

Pozdrav beauty ekipa! Kako ste mi danas?
Dolazim vam sa novim postom i pričamo o novon GOLDEN ROSE tečnom mat karminu u broju 17.





Što se samog pakovanja tiče veoma je jednostavno i praktično. Crni mat čep i prozirna bočica je dobitna kombinacija po meni. Ponekad je i manje više. Ono što GOLDEN ROSE kaže o ovom proizvodu jeste da je kissproof i definitvno jeste. Takođe je dugotrajan i obogaćen vitaminom E. Sadrži 5.5 ml proizvoda i rok upotrebe mu je 12 mjeseci.



Ono što bih pohvalila jeste sam aplikator. Zaista je fantastičan. Veoma lako sa njim možete da precizno nanesete proizvod. Sam ruž se ne razlijeva i kad ga nanesete ostaje na mjestu. Brzo se suši i ostavlja mat završnicu. Ja sam ga nanosila samo u jednom sloju jer je zaista pigmentovan i nisam imala potrebe da ga nanosim u više slojeva. Koristila sam ga samog bez baze i bez olovke za usne. Primjetila sam takođe da mi ne isušuje usne.




Što se tiče same boje ruža veoma je neobična. Naglasila bih da je boja dosta intenzivnija nego što je u samoj bočici. Radi se o jednoj toploj boji breskve sa narandžastim podtonom. Ukoliko ne volite ruževe koji vuku na narandžasto ovo nije ruž za vas. Takođe sam ruž nije isti na svakome i dosta zavisi od prirodne boje usana. Toplo ga preporučujem kao i ostale GR mat tečne karmine. Zaista se isplati probati ih.




                  Koji je vaš omiljeni GR karmin?
                                      XOXO, Jelena

No comments:

Post a Comment