Tuesday, January 26, 2016

Oriflame- Giordani Gold lak za nokte


Hello! Konačno novi post, i to nepanirani.Ovo je moj prvi post o laku za nokte i ne znam da li sam se baš snašla. Ali ova nijansa laka zaslužuje da bude pokazana. Radi se o laku iz Oriflame Giordani Gold kolekcije u nijansi Noble Burgundy.
Prije nego što pređem na sam lak moram reći par stvari o svojim noktima. Od malena mama mi je lakirala nokte, to je bila ona naša ženska stvar. Tako se i rodila moja ljubav prema dugim i lijepim noktima. Inače imam jako dugu ploču nokta i sami po sebi su veoma jaki, rjetko imam problem sa pucanjem i listanjem noktiju.Većinu vremena imam duge nokte, i dosta ljudi kad mi vidi nokte ne vjeruje da su prirodni. Ova dužina koju sada vidite ujedno je i moja najkraća dužina noktiju.Trenutno sam u fazi u kojoj mi se stavlja gel na nokte, ali se jos nisam definitivno odlučila jer posle gela mi nokti budu oštećeni i malo mi je teže pustiti ih da narastu. Zato dok ja ne donesem odluku da mi predjemo na ovu divotu od laka.

 Sama nijansa laka se veoma teško opisuje. Opisala bi ju kao tamno, tamno crvenu koja definitivno vuče na crnu. Na prvo gedanje nijansa definitivno podsjeća na crnu, ali kada se malo bolje zagledate vidite da je to ipak tamno crvena. Intezitet boje dosta zavisi i od broja premaza koji nanosite. Ja sam navikla svaki lak preći u dva sloja, pa je to slučaj i sa ovim. Sa jednim slojem boja mi bude neravnomjerno rasporedjena i ja se uvijek odlučim za još jedan sloj. Takođe ovaj lak ima i visoki sjaj, ako se to tako može reći, pa izgleda kao da imate gel nokte.



Što se samog pakovanja laka tiče lak dolazi u maloj crnoj kutijici sa svim informacijama o samom laku. Nažalost kutijicu sam bacila pa ju nisam mogla uslikati. Takođe bočica laka je luksuznija sa zlatnim (poklopcem) četkicom. Sama četkica je jako precizna i lak se sa njom lako nanosi. U bočici dobijete 8ml laka što je sasvim dovoljno. Cijena laka i nije baš povoljna, mada često zna biti na akciji. Puna cijena laka je 11,90KM, a ja sam ga platila 8.50KM. Omjer cijene i kvaliteta laka jeste dobar, iako ne bi smetalo da je cijena malo manja.
I za kraj još malo slika.


Zadnje dvije slike su slikane na suncu da bi bolje prikazala samu nijansu laka.




             Da li ste koristile neki Oriflame-ov lak?
   Kakva su vaša iskustva?
 Koji lak bi mi još predložile da probam, napišite  u komentarima? 
Nataša,
XOXO

2 comments:

  1. Mnogo mi se dopada :)
    Novi post na http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-glow-bronzer-perle-cetkica.html

    ReplyDelete