Saturday, December 2, 2017

Wet ‘n’ Wild Comfort Zone Eyeshadow Palette


Pozdrav beauty ekipa!
Danas sam tu sa novim postom i tipkamo o predivnoj Wet ‘n’ Wild Comfort Zone Eyeshadow Palette!
Ovu paleticu sam nabavila dok sam bila na ljetovanju,tako da sam je do sad dobro istestirala i imala dosta vremena da se igram sa njom. Na žalost u BiH još uvijek ne možete nabaviti ovaj brend ali ukolilko vas put nanese u HR itekako možete. Nadam se da će uskoro biti dostupna i kod nas.
Što se pakovanja tiče, ništa posebno ali boje koje ona nudi su predivne!
Paleta sadrži osam boja i sve su boje šimeraste, dakle ne sadrži niti jednu mat sjenku, ali ukoliko posjedujete već neke od mat bojica to vam neće predstavljati problem. Ukoliko volite neutralne i zelene tonove ovo je paleta za vas! Koncipirana je kao dvije kvatro paletice u jednoj mada sve se boje mogu lijepo kombinovati. 





Sjenke su izuzetno pigmentovane a i dalje pričamo o paleti drogerijskog ranga! Kvalitet pigmentacije naravno još više pospješujete nanoseći bazu za sjenila. Ono što ja praktikujem kada je ova paleta u pitanju jeste da prvo radim tj. šmikam oči a potom lice. Razlog tome jeste taj što se tamnije boje malo više truse što nije po mom ukusu. Highlight palete jeste svako sjenka koja se nalazi poslednja u desnom redu. Ta nijansa isplaćuje cijelu paletu po mom mišljenju. Nevjerovatna boja koja na refleksiji svjetlosti se prelama od braon do plavih tonova. Savršeno osvježava svaki look i kad nju kombinujem svaki put dobijem komplimente i bezbroj upita šta sam to koristila.





Da li ste vi probale Wet ‘n’ Wild proizvode? Koji su vaši favoriti?

XOXO, Jelena

No comments:

Post a Comment