Saturday, August 25, 2018

Makeup Revolution Soph x pallete


Heej ljudi! Pogadjate ko se vratio? Konačno smo ponovo tu! I to sa beauty postom, ni mi ne vjerujemo, ali čuda se dešavaju. Ne dajte nam da uidemo više. Iskreno uživala sam slikajući za ovaj post, i tek kad sam počela shvatila sam koliko mi je to nedostajalo.
Kada sam dobila ovu paletu (mama hvala ti) bila je to ljubav na prvi pogled nisam mogla, a da joj se ne divim. Na početku mi je bilo žao da ju diram uopšte (srećom ta me je faza brzo prošla), a onda sam preko par sjena samo prešla prstom i ostala oduševljena.


O pigmentaciji sjena neću ni da pričam više, svi znamo da je odlična. U par njihovih paleta mi se znalo desiti da se neke nijanse truse i da se ne daju blendati, ali sa ovom to nije slučaj. Sve nijanse su odlične i lako je raditi sa njima. Svidja mi se i to što se lako blendaju i lijepo su nadogradive.



Na prvu može vam se desiti da ne znate šta ćete sa toliko različitih, a opet sličnih nijansi, bar je tako bilo meni. Trebalo mi je i par dana da uopšte odlučim da stavim neku nijansu. Pokušavala sam i prije toga, uzmem otvorim ju i zatvorim. Dok tvrdoglavost nije pobjedila, ali i tada sam uzela samo pumpkin nijansu izblendala ju preko čitavog kapka i u ugao oka stavila pink champagne, meni se svidjala i sama jednostavnost, a opet efektnost. Posle sam već više se uigrala i isprobavala i druge nijanse. Znam da mi pravo igranje sa ovom paletom tek predstoji i već se radujem tome. Zaboravila sam reći da paleta sadrži i nijanse koje su neutralne, za one koje ne vole boje. Ma da mislim da je ovo paleta za one što vole malo jači i efektniji makeup na očima. A sad da predjemo na same nijanse.


prvi red



  • penguin- klasična bijela mat sjena, rekla bih da je slabije pigmentovana, ali nekako od bijele nijanse to i očekujem
  • pancakes- svijetlo smedja mat sjena, boja bijele kafe ili kože. Idealna za izjednačavanje boje kapka.
  • fairy lights- kako opisati ovu sjenu? Svjetleća bijela? Tako nešto, iskreno predivna je za higlighter, puterasta i razmaziva.
  • pink champagne- barbie roza nijansa. Takodje puterasta sa malo krupnijim shimerom, koji po meni predivno izgleda u uglu oka.
  • iced coffee- mat smedja nijansa, veoma iskoristiva i idealna za pregib oka.
  • cuppa tea- takodje mat malo tamnija smedja, sa primjesama narandžaste, rekla bih.

drugi red

  • grow old- glitterasta bronzana nijansa, sa zlatnim česticama.
  • sparks fly- tamno zlato, to je opis. Shimer, puterasta, izgleda kao folija. Na prvu budete u fazonu, oke ovu već imam, ali vjerujte treba vam!
  • smokey bronze- što se tiče teksture i prvog utiska skoro identičan kao sa prethodnom nijansom. Boja je stvarno predivna tamno smedja, koja se presijava na zlatnu (koji opis!).
  • mixed berries- nijansa koju sam prvu ugledala u paleti. Očarava!Mislim da boju ne treba ni opisivati. 
  • tiramisu- jedna topla mat nijansa. Jako lijepa, super se blenda. Može se koristiti za neutralni look, a može da bude odlična u kombinaciji sa nekom "jačom" sjenom.
  • peaches- breskva,breskva,breskva. Divna mat sjena i mislim da ću ju koristiti kad sam u žurbi, a želim malo boje na očima.

treći red

  • cloudberry- narandžasta sa sitnim zlatnim shimerom.
  • pumpkin-crvena mat sjena, odlične pigmentacije. Djeluje neiskoristivo, ali veoma je lijepa na očima.
  • pine tree- zelena gliterasta, zlatni odsjaj. Ovakvu nijansu zelene je imala moja mama u kolekciji kad sam bila klinka i u igranju redovno sam se šminkala sa njom.
  • petrol-duochrome nijansa, predivna i neopisiva. Rekla bih da je dupe za Mac-ov Deep Blue Green pigment. 
  • pug- mat nijansa izmedju sive i smedje.
  • danger- tamnija crvena mat nijansa (bordo Nataša!)
četvrti red



  • strawberry sweets- slična pumpkin nijansi sa rozim podtonom i ona je takodje mat.
  • Festive flame- shimerasta roza nijansa, veoma iskoristiva. 
  • Copper coin- veoma slična prethodnoj nijansi osim što je ova bronzanog podtona. I ona mi se jako svidja.
  • Mug cake- tamnosmedja mat nijansa. Odlična pigmentacija i svima potrebna nijansa.
  • Rosewood- opet tamnosmedja mat nijansa samo što ima sivi podton.
  • Nightmare- crna mat sjena, odlične pigmentacije.



I za kraj da kažem da je ovo jedna odlična paleta u koju vrijedi uložiti novac, a pri tome je odlične cijene. Mislim da bi da njom bile zadovoljne i cure koje vole jači makeup, ali i one koje vole neutralniju šminku. I da izbor nijansi je jako moderan. Odličan posao!

XOXO, Nataša!

No comments:

Post a Comment