Wednesday, January 3, 2018

Bourjois Silk Edition Compact Powder

Pozdrav beauty ekipa! Već dugo namjeravam napisati ovaj post i konačno je došao trenutak za to. Nekad prije mjesec ili dva nabavila sam Bourjois Silk Edition Compact Powder i dala sam sebi vremena da ga isprobam i vidim šta zapravo mislim o njemu.


Prije svega ovo pakovanje! Ovo pakovanje je tako elegantno i lijepo da sam zaista prijatno iznenađena. Malo, kompaktno i prije svega praktično. Čim otvorite primjetićete divno ogledalo na poklopcu koji možete da rotirate 360°. Takođe dobijate i mali sunđer kojim možete nanositi ovaj puder ali ja svakako radije biram četku.




Puder dolazi u više nijansi i ja sam izabrala nijansu 53 Golden Beige koja je idealna za mene. Kratko bih ga opisala na ovaj način. Lagan, ne previše praškast, minimalno se trusi, fino mljeven, baršunast, svilenkast, nježan, PREDIVAN! Kameni puder koji matira lice a u isto vrijeme moja koža izgleda svježe i prozračno. Na licu ga ne osjetim. Najduže sam ga nosila 8h i uz jednu popravku, ten je izgledao dobro. Najčešće sam ga kombinovala preko jednog tečnog pudera o kojem ću vam pisati uskoro i mislim da sam pronašla svoj idealan spoj! Sadrži 9 grama proizvoda i napomenula bih još da ima divan miris! Probajte ga!



Koji je vaš omiljeni drogerijski puder u kamenu?
XOXO, Jelena

No comments:

Post a Comment