Friday, June 16, 2017

Viva la vita-Avon


Heeej! Novi post je tu! Riječ je o Avonovoj mirisnoj kolekciji Viva la vita! Na isprobavanje smo dobile parfem, sprej za tijelo i losion za tijelo iz iste kolekcije. Samo pakovanje sva tri proizvoda je prelijepo. Parfem dolazi u preslatkoj staklenoj bočici (50ml) sa detaljima na poklopcu parfema. Jako lijepo izgleda i kao ukras na stolu za sminkanje (a nama ženama to je bitno!). Sprej za tijelo dolazi u klasičnoj bočici za takav proizvod (150ml) i bočica je nježno roze boje. Losion za tijelo je u plastičnoj tubi (150ml) takodje nježno roze boje. Sama kolekcija je jako lijepo uskladjena i izgleda nekako tako nježno i ženstveno.


E sad dolazi onaj teži dio. Kako opisati sam miris proizvoda? Avon kaže sledeće:

Viva La Vita!

Živi i slavi svaki trenutak, uživaj u životu. Ovaj jednostavan put ka sreći lako je slijediti. Bolje uživati u sadašnjem trenutku nego brinuti o sutrašnjem danu. Budi spontana. Avonov novi miris Viva La Vita inspirira talijanskim stilom. Elegantna bočica sadrži predivne arome za snažne žene koje potpuno uživaju u životu, vole se družiti s prijateljima i voditi duge razgovore. Jer život je predivan!

Viva la Vita, topli voćno-cvjetni miris!


GORNJI TONOVI: mandarina, jabuka, crveni grejp

SREDIŠNJI TONOVI: mimoza, magnolija, ruža

 BAZNI TONOVI: sandalovina, kašmir, vanilija


I za kraj da pokušam ja opisati. Miris je po meni dosta nježan (koliko puta sam napisala nježan?), cvijetni ali ne prejak. Na prvu djeluje kao da je jači ali nakon nekog vremena intezitet oslabi i miriše onako baš lijepo na cvijeće i ljeto. Takodje je prepoznatljiv i svaki put kad ga Jelena stavi tačno znam da je to taj parfem. Losion i sprej za tijelo su dosta blaži (kao miris kad mu intezitet oslabi). Ono što mi se svidja kod losiona je to što se lako razmazuje i brzo upija, nanosila sam ga posle sunčanja i jako je lijep na koži. Idealan za ljeto, zapravo cijela kolekcija i jeste ljetna. Sve u svemu još jedna dobra mirisna kolekcija iz Avona koja ima sve naše preporuke. Nadam se da sam vam pomogla ukoliko ste se dvoumile da li da ga naručite!
I za kraj još par slika. 😃





Jeste li probale nešto iz ove kolekcije?
Koji je vaš omiljeni miris iz Avona?


XOXO
Nataša!

No comments:

Post a Comment