Wednesday, January 4, 2017

WINTER FAIRY (Fashion post)




Prvo što vam želim reći je SREĆNA NOVA GODINA! Jelena i ja smo se malo ulijenile i kasnimo sa nekim postovima, ali nadoknadićemo mi to sve. Za danas  imam još jedan fashion post. Riječ je o crop top majici sa sajta Dresslily. Majica mi se baš sviđa i mislim da se to i vidi iz priloženih slika. Ne pitajte me kolika je temperatura bila u trenutku kad su nastale  ove slike (u debelom minusu) ali mislim da se isplatilo. Ja sam jako zadovoljna kako su slike ispale, ali naravno zaima me i vaše mišljenje. A sad uživajte u slikama, ima ih i previšee!

Majicu možete pogledati : OVDJE!




















pr proizvod

XOXO, Nataša!

2 comments:

  1. Jaooo mene jeza uhvatila kad vidim snijeg oko tebe i tebe bez jakne dzempera rukavica itd. Kako si izdrzala? :D a kombinacija je dobra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno ni sama ne znam, nekako sam uspjela. Jedino mi se ovaj outfit svidjeo pa sam izdrzala zimu. Inace hvala ti :D

      Delete