Monday, December 12, 2016

Dresslily : Make up brush set

Pozdrav beauty ekipa? Da li vas obuzima ovo predpraznično raspoloženje? Mislim da je već uveliko prisutno. Danas ćemo malo popričati o jednom setu četki naručenom sa sajta Dresslily. Set četki možete pogledati OVDJE.


Ove četke su me privukle na prvi pogled svojim izgledom a ne funkcionalnošću, priznajem. Sva ta rosegold pojava u kombinaciji sa pink je za mene pun pogodak. Set je stigao bez ikakvog oštećenja ,pažljivo zapakovan i svaka četka je bila zapakovana posebno. Željela bih prvo da naglasim da su drške ovih četki nešto kraće od očekivanog ali meni to ne smeta. Četke sa tamnom dlakom su dosta mekane dok su ostale bijele nešto oštrije.



Najviše sam se radovala četki za nanošenje tečnog pudera i četki za konture. Ispostavilo se da to nije bilo uzalud jer su to i najbolje četke iz seta. Isprobala sam ih i moram reći da sa ovom bockalicom za tečni puder , blender mi kasnije gotovo i ne treba. Četka za konture je precizna i nešto oštrija. Takođe dobijate i četku za rumenilo / kameni puder koja je takođe nešto oštrija ali radi posao. Hvale nosi i ravna četkica za oči,sasvim solidna kao i četkica za lajner/obrve.  Razočarenje su četke za blendanje sjenila. Jednostavno no no no. Valjda je to zato što mi ne rade dovoljno dobro posao kao što to rade neke četke koje već posjedujem. U setu postoji i jedna mala pljosnata četka koju na prvi pogled nisam ni primjetila niti sam joj našla upotrebu dok je nisam probala pri nanošenju sjene ispod oka. Precizna, odlična. 

Da li se isplate kupovati? Za taj novac definitivno da! Za malo novca dosta solidnih četkica za svakodnevno igranje.

Da ih malo bolje pogledamo :











Kakva su vaša iskustva sa online kupovinom make up četkica?

XOXO, Jelena


Pr proizvod





No comments:

Post a Comment