Thursday, March 3, 2016

Recenzija : Essence - Merry berry - limited edition

Pozdrav beauty ekipa :)
Danas vam donosimo jednu novu recenziju, a  upitanju je jedna od prošlih ESSENCE limitiranih izdanja. Evo šta smo mi odabrali i kako nam se dopada.



Prvo krenimo sa jednom sjenkicom. Ova je u broju 02 - the masked ball. Jako mi se dopada njena boja. Zagasito patlidžan ljubičasta je najbolji način kako bih je ja opisala. Pakovanje je standardno za njih ,a što se pigmentacije tiče ok je. Kad kažem ok to znači da sjenka nije loše pigmentovana ali isto tako nema ni kako bih ja to rekla ludačku pigmentaciju,hihi :) Ono što joj je plus jeste da se vrlo lako blenda i daje divan izgled na očima. S obzirom na to da su moje oke zelene, meni ova sjenkica savršeno odgovara.





A sad jedna stvarčica za koju smo se odlučili i ja i Nata , a to je highlighter powder u broju 01 I love my golden pumps. Za njega imam samo riječi hvale. Na licu uopšte nije ovoliko zlatan kao što je u pakovanju. Predivno se blenda i ono što se meni kod njega najviše dopada jeste da ostavlja prirodan izgled ali da je isto tako i vrlo nadogradiv, pa ako zelite da vaš hajlajt bude on point, na pravom ste mjestu.




I kao poslednja stvarčica ovog puta je jedan lakić za nokte. Ovo je top coat u broju 01 my golden pumps. Pošto ja nisam neki poznavalac lakova, ja sam više jedna od onih djevojaka koja uradi gel na noktima i to je to, moja Nata je stručnjak. Predivno ga je uparila sa ovim Eveline 947 Color edition lakićem i izgledaju fantastično.


I za kraj željela sam da vam pokažem kako zapravo izgleda ovaj hajlajter i sjenkica.

Do sledećeg druženja uživajte u ovom postu i naravno javite nam vaša mišljenja.
Šta bi ste željeli novo da vidite na blogu?
Kako vam se dopada ova recenzija?
Da li ste probali nešto iz ove Essence limitirane kolekcije?

                                      xoxo ,Jelena

No comments:

Post a Comment